קפה פלטינום במבצע שהוא עונג אמיתי

עפר גדנקן No Comments on קפה פלטינום במבצע שהוא עונג אמיתי

אתם תנקו את הראש, שארק ינקה את הבית – קפה פלטינום במבצע מיוחד לקראת פסח. קונים שני מוצרים מסידרת פלטינום של קפה עלית, ויכולים לזכות בשואב אבק שארק.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סדרת מוצרי פלטינום של קפה עלית מכילה מגוון מוצרים שפותחו בקפידה על מנת להתאימם למאפייני הטעם המועדף על הצרכן הישראלי. כלל המוצרים בסדרה מיוצרים בתהליך טבעי מקפה איכותי מאד, מה שגורם לפלטינום להיות קפה אהוב ומענג במיוחד.

ערב חג הפסח מוכר לכולנו עם הכנות רבות, וניקיונות שלא נגמרים. בקפה עלית יוצאים במבצע שיקל עליכם את הניקיונות לפסח. קונים שני מוצרים מסדרת פלטינום של קפה עלית, מתקשרים לטלמסר – 03-3739000, עונים נכונה ובמהירות על חידון הקפה, ויכולים לזכות בשואב שארק מבית שריג אלקטריק – היבואן הרשמי של שארק נינג'ה בישראל.

הקפה שתשתו בין הניקיונות ייתן לכם עונג אמיתי, והשואב של שארק יקל עליכם בניקיונות לחג. אתם תנקו את הראש עם קפה פלטינום, שארק ינקה את הבית.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

להשיג ברשתות השיווק

המבצע יתקיים בין התאריכים י"ט באדר 12.3.23 עד ג' בניסן 25.3.23 | יש לשמור את החשבונית כהוכחה במקרה של זכיה | הזכייה הינה שואב אבק של שארק, דגם IZ101 SINGLE M ZERO SHARK  | בכפוף לתקנון הנמצא במשרדי בולטון פוטנציאל.



0 תגובות